2013 Pikniği (Şile)

Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#21)  OrkmesB » 20 May 2013 22:18


Ersoy, başın sağolsun kardeşim.
Allah mekanını cennet eylesin.

Ersin, geldiğinde görüşmek isterim birader.
Telefonum var geldiğini hatırlat mutlak görüşelim.

Pikniğe 2 senedir katılamıyorum.
Üzücü oldu.
[uzulme]
“Benim yaradılışımda fevkâlade olan bir şey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir"
Kullanıcı avatarı
OrkmesB
Yönetim Kurulu
 


 
Adı Soyadı:Bahadır Örkmes
Kayıt: 14 Haz 2008 20:26
Konum: Gökçeali
Meslek: Personel Müdürü
Yaş: 40
İleti: 5005
 

Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#22)  Enes Recep BAĞ » 21 May 2013 10:06

Başınız sağ olsun Ersoy Bey, Allah mekanını cennet eylesin.
Kullanıcı avatarı
Enes Recep BAĞ
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Enes Recep BAĞ
Kayıt: 30 Ağu 2010 17:39
Konum: 0 549 808 82 66
Meslek: Bilgi işlem
Yaş: 36
İleti: 8187
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Aksaray / Merkez

Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#23)  Enes Recep BAĞ » 21 May 2013 10:09

Bu arada bende İstanbul'dan geldiğimde beri hastayım, ölü gibi yatıyorum, şimdi ilk kez bugün biraz toparlandım.
Bu sebepten dolayı bende ki resimleri, fazla olmasada :) yükleyemedim.
Uygun bir zamanımda yükleyeyim.
Başta Bülent abim olmak üzere resimlerini paylaşan herkese sonsuz teşekkür ederim.
Kullanıcı avatarı
Enes Recep BAĞ
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Enes Recep BAĞ
Kayıt: 30 Ağu 2010 17:39
Konum: 0 549 808 82 66
Meslek: Bilgi işlem
Yaş: 36
İleti: 8187
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Aksaray / Merkez

Cevap: Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#24)  Bülent » 21 May 2013 10:10

Enes BAĞ yazdı:Bu arada bende İstanbul'dan geldiğimde beri hastayım, ölü gibi yatıyorum, şimdi ilk kez bugün biraz toparlandım.
Bu sebepten dolayı bende ki resimleri, fazla olmasada :) yükleyemedim.
Uygun bir zamanımda yükleyeyim.
Başta Bülent abim olmak üzere resimlerini paylaşan herkese sonsuz teşekkür ederim.


Geçmiş olsun Enes, istanbul havası çarptı demek. [op]
Kullanıcı avatarı
Bülent
Yönetim Kurulu
 
Adı Soyadı:Bülent ÖZTÜRK
Kayıt: 15 Haz 2008 02:08
Meslek: Bilgi Sistemleri
Yaş: 42
İleti: 3585
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: İst/Çekmeköy

REKLAM
Excel Logo XML Oluşturucu
Logo Object Designer ile Uyarlama

Cevap: Cevap: Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#25)  Enes Recep BAĞ » 21 May 2013 10:14

Bülent yazdı:Geçmiş olsun Enes, istanbul havası çarptı demek. [op]

Teşekkür ederim Bülent abicim, aynen hava değişikliğinden olmalı. :)
Fakat şiddetli üşütmüşsün derler. :cry:
Kullanıcı avatarı
Enes Recep BAĞ
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Enes Recep BAĞ
Kayıt: 30 Ağu 2010 17:39
Konum: 0 549 808 82 66
Meslek: Bilgi işlem
Yaş: 36
İleti: 8187
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Aksaray / Merkez

Cevap: Cevap: Cevap: Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#26)  Bülent » 21 May 2013 10:40

Enes BAĞ yazdı:
Bülent yazdı:Geçmiş olsun Enes, istanbul havası çarptı demek. [op]

Teşekkür ederim Bülent abicim, aynen hava değişikliğinden olmalı. :)
Fakat şiddetli üşütmüşsün derler. :cry:


Maçtan sonra terli terli su içmedin umarım?
Kullanıcı avatarı
Bülent
Yönetim Kurulu
 
Adı Soyadı:Bülent ÖZTÜRK
Kayıt: 15 Haz 2008 02:08
Meslek: Bilgi Sistemleri
Yaş: 42
İleti: 3585
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: İst/Çekmeköy

REKLAM
ETA - Excel Konsolide Raporlama
ETA Excel Personel Entegre Raporu

Cevap: Cevap: Cevap: Cevap: Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#27)  Enes Recep BAĞ » 21 May 2013 11:11

Bülent yazdı:Maçtan sonra terli terli su içmedin umarım?

Hayır abicim, normalde de kolay kolay su içmem. :P
Su ihtiyacımı çay, ayran ve meyve suları ile karşılarım maalesef.
Kullanıcı avatarı
Enes Recep BAĞ
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Enes Recep BAĞ
Kayıt: 30 Ağu 2010 17:39
Konum: 0 549 808 82 66
Meslek: Bilgi işlem
Yaş: 36
İleti: 8187
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Aksaray / Merkez

Cevap: Cevap: Cevap: Cevap: Cevap: Cevap: 2013 Pikniği (Şile

İleti#28)  Erhan Yavuz » 21 May 2013 13:27

Enes BAĞ yazdı:
Bülent yazdı:Maçtan sonra terli terli su içmedin umarım?

Hayır abicim, normalde de kolay kolay su içmem. :P
Su ihtiyacımı çay, ayran ve meyve suları ile karşılarım maalesef.



Öncelikle geçmiş olsun kardeşim.. Top oynayacaksan, terlememeye dikkat edeceksin..(Nasıl olacaksa bu..?)
De ki terledin, terin üzerinde soğumayacak.. Bülent demiş, terli terli soğuk bişi içmeyeceksin..

Neyse bu kadar -annem hep derdi tavsiyesi yeter- bir an önce iyleş kardeş, kendine de iyi bak..
Unutma İstanbul böyle bir yer işte, hiç bişi yapamassa, adamı grip eder çarpar.. [op] [komik]
☾✭ Türkçemizi tam ve doğru kullanmaktan korkmayalım..
Teşekkür etmek Erdemdir. ECYavuz


OSMANLI OYUNU (1402-1566)
http://www.excelvba.net/viewtopic.php?f=41&t=9984

EXCEL-VBA KOD BANKASI PRO.7.0
http://www.excelvba.net/viewtopic.php?f=38&t=3304
Resim
Kullanıcı avatarı
Erhan Yavuz
Site Forum Yöneticisi
 
Adı Soyadı:Erhan Yavuz
Kayıt: 15 Haz 2008 02:13
Konum: Etiler / İstanbul
Meslek: Emekli Sb.
Yaş: 59
İleti: 5695
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: İstanbul / Etiler

Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#29)  Ozan İLGÜN » 21 May 2013 13:38

Geçmiş olsun Enes Bey . Acil şifalar dilerim [uzulme]
Kullanıcı avatarı
Ozan İLGÜN
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Ozan İlgün
Kayıt: 20 Şub 2013 14:43
Konum: İst. Maltepe
Meslek: Arşivist
Yaş: 32
İleti: 2606
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: İstanbul



Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#30)  Enes Recep BAĞ » 21 May 2013 17:47

Teşekkür ederim Erhan abicim sağ olun, sizleri gördüm ya o bana yeter, hastalanmışım o kadar önemli değil.
İstanbul yaşanacak değil, gezilecek bir memleket olduğunu düşünüyorum. ;)
En kısa sürede iyileşir, tekrardan görevimin başına geçerim inşallah. Bekleyen çok EVN'ciler var. :P
Kullanıcı avatarı
Enes Recep BAĞ
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Enes Recep BAĞ
Kayıt: 30 Ağu 2010 17:39
Konum: 0 549 808 82 66
Meslek: Bilgi işlem
Yaş: 36
İleti: 8187
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Aksaray / Merkez

Cevap: Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#31)  Enes Recep BAĞ » 21 May 2013 17:48

ozanilgun yazdı:Geçmiş olsun Enes Bey . Acil şifalar dilerim [uzulme]

Teşekkür ederim Ozan Bey. En kısa sürede görüşmek üzere.
Kullanıcı avatarı
Enes Recep BAĞ
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Enes Recep BAĞ
Kayıt: 30 Ağu 2010 17:39
Konum: 0 549 808 82 66
Meslek: Bilgi işlem
Yaş: 36
İleti: 8187
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Aksaray / Merkez

Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#32)  OrkmesB » 22 May 2013 10:12


Enes geçmiş olsun.
İstanbul, İstanbul'da yaşamayanlar için gerçekten çekilecek bir şehir değil artık.
Hatta bizler için bile.
Allah'tan, İstanbul'un kalbinde değil de daha dışarısında yaşıyoruz.
[fısıltı]
“Benim yaradılışımda fevkâlade olan bir şey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir"
Kullanıcı avatarı
OrkmesB
Yönetim Kurulu
 


 
Adı Soyadı:Bahadır Örkmes
Kayıt: 14 Haz 2008 20:26
Konum: Gökçeali
Meslek: Personel Müdürü
Yaş: 40
İleti: 5005
 

Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#33)  Murat OSMA » 22 May 2013 10:34

Geçmiş olsun Enes Bey, üzüldüm. Allah acil şifalar versin... --)(
Kullanıcı avatarı
Murat OSMA
Site Forum Yöneticisi
 
Adı Soyadı:Murat OSMA
Kayıt: 05 Arl 2008 00:34
Konum: İstanbul
Meslek: Excel & VBA Eğitmeni
Yaş: 33
İleti: 14306
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Bağcılar - İSTANBUL

Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#34)  Enes Recep BAĞ » 22 May 2013 12:57

Bahadir Orkmes yazdı:Enes geçmiş olsun.

Teşekkür ederim abiciğim sağ olasın.
Bahadir Orkmes yazdı:İstanbul, İstanbul'da yaşamayanlar için gerçekten çekilecek bir şehir değil artık.

14 ay SAP eğitimleri için orada kaldım,ilk defa böyle bir şey oldu. Aslında alışkınım ama ne olduğunu çözemedik.
Bahadir Orkmes yazdı:Hatta bizler için bile.
Allah'tan, İstanbul'un kalbinde değil de daha dışarısında yaşıyoruz.
[fısıltı]

Aynen abiciğim profilinizden İstanbul yazısını kaldırın zaten, piknikte Tarkan abiyede söyledim.
Biriniz Büyükçekmece, biriniz Bağcılar ve Beylikdüzü yazın diye.
Bizim köye 4 kez gidilir gelinir o mesafeyle. hehe
Kullanıcı avatarı
Enes Recep BAĞ
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Enes Recep BAĞ
Kayıt: 30 Ağu 2010 17:39
Konum: 0 549 808 82 66
Meslek: Bilgi işlem
Yaş: 36
İleti: 8187
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Aksaray / Merkez

Cevap: Cevap: 2013 Pikniği (Şile)

İleti#35)  Enes Recep BAĞ » 22 May 2013 12:58

Murat OSMA yazdı:Geçmiş olsun Enes Bey, üzüldüm. Allah acil şifalar versin... --)(

Teşekkür ederim Murat Bey, sağ olun.
Bugün iş başı yaptım, biraz daha iyiyim.
Kullanıcı avatarı
Enes Recep BAĞ
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Enes Recep BAĞ
Kayıt: 30 Ağu 2010 17:39
Konum: 0 549 808 82 66
Meslek: Bilgi işlem
Yaş: 36
İleti: 8187
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Aksaray / Merkez

Önceki

Forum Etkinliklerimiz

Online Kullanıcılar

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

Bumerang - Yazarkafe