ExcelDepo.Com Hürriyet.Com.Tr'ye Haber oldu

Basında sitemiz ile ilgili çıkan haberleri, çevremizde sitemizle ilgili neler olduğunu, katılımlarımızı buradan takip edebilir, yorumlarınızı bizimle paylaşabilirsiniz.

ExcelDepo.Com Hürriyet.Com.Tr'ye Haber oldu

İleti#1)  OrkmesB » 14 Haz 2017 16:30


6 Ay gibi kısa bir süre içinde inanılmaz bir ivme yakalayan Resim, Hürriyet gazetesine haber olmuştur.
http://www.hurriyet.com.tr/excel-ile-il ... a-40489837
Resim
Bu iletideki ekleri görmek için gerekli yetkilere sahip değilsiniz.
“Benim yaradılışımda fevkâlade olan bir şey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir"
OrkmesB
Yönetim Kurulu
 


 
Adı Soyadı:Bahadır Örkmes
Kayıt: 14 Haz 2008 20:26
Konum: Gökçeali
Meslek: Personel Müdürü
Yaş: 40
İleti: 5004
 

Cevap: ExcelDepo.Com Hürriyet.Com.Tr'ye Haber oldu

İleti#2)  Ersin YALIN » 16 Haz 2017 11:51

Bahadır,
Başarılarının artarak devam etmesini dilerim.
Resim
Kullanıcı avatarı
Ersin YALIN
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Ersin Yalın
Kayıt: 10 May 2010 12:52
Yaş: 40
İleti: 1590
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: İstanbul

Cevap: ExcelDepo.Com Hürriyet.Com.Tr'ye Haber oldu

İleti#3)  Ali Kırksekiz » 16 Haz 2017 14:53

Hayırlısı daha iyisine artık Bahadır kardeşim.
Ali Kırksekiz
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Ali Kırksekiz
Kayıt: 18 Eyl 2008 09:12
Konum: Sivas
Meslek: Lab ve Kalite Kontrol
Yaş: 44
İleti: 1538
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Sivas

Cevap: ExcelDepo.Com Hürriyet.Com.Tr'ye Haber oldu

İleti#4)  Mahir ÇÜMEN » 16 Haz 2017 15:06

Başarılarınızın devamı dilerim Bahadır Bey. şkşk şkşk
Türkçenin bir eksiği yok, ya sizin?

Bir yalan, hangi amaç için söylenmiş olursa olsun, her zaman, en kötü gerçekten daha kötüdür.Che Guevara

E-Mail : mahircumen@ gmail.com
Kullanıcı avatarı
Mahir ÇÜMEN
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Mahir ÇÜMEN
Kayıt: 31 Arl 2010 15:35
Konum: Excel 2013-Türkçe
Meslek: Memur (MEB)
Yaş: 36
İleti: 1262
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Uşak

REKLAM
Excel Logo XML Oluşturucu
Logo Object Designer ile Uyarlama

Cevap: Cevap: ExcelDepo.Com Hürriyet.Com.Tr'ye Haber oldu

İleti#5)  OrkmesB » 16 Haz 2017 16:13


Ersin YALIN yazdı:Bahadır,
Başarılarının artarak devam etmesini dilerim.

Teşekkürler Ersin, cümlemizin inşallah.

Ali Kırksekiz yazdı:Hayırlısı daha iyisine artık Bahadır kardeşim.

Ali abim sağolasın, desteğin benim için çok önemli. İyi ki varsın.

Mahir ÇÜMEN yazdı:Başarılarınızın devamı dilerim Bahadır Bey. şkşk şkşk

Mahir bey teşekkür ederim, hayırlısı inşallah.
“Benim yaradılışımda fevkâlade olan bir şey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir"
OrkmesB
Yönetim Kurulu
 


 
Adı Soyadı:Bahadır Örkmes
Kayıt: 14 Haz 2008 20:26
Konum: Gökçeali
Meslek: Personel Müdürü
Yaş: 40
İleti: 5004
 

Cevap: ExcelDepo.Com Hürriyet.Com.Tr'ye Haber oldu

İleti#6)  Ali ÖZ » 16 Haz 2017 16:33

Başarılarınızın devamını dilerim,gurur verici bir tablo. şkşk [mersi]
Allah bize yeter, O ne güzel vekildir.
حَسْبُنَا اللهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ
Kullanıcı avatarı
Ali ÖZ
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Ali ÖZ
Kayıt: 17 Oca 2013 12:16
Konum: SAKARYA
Meslek: Yazılım
Yaş: 37
İleti: 9430
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Adapazarı/SAKARYA

REKLAM
ETA - Excel Konsolide Raporlama
ETA Excel Personel Entegre Raporu

Cevap: ExcelDepo.Com Hürriyet.Com.Tr'ye Haber oldu

İleti#7)  Yasin KURT » 16 Haz 2017 17:18

Üstad tebrik ederim.
yasinkurt06@ gmail.com
Ankara 0506 669 1079
Yasin KURT
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Yasin KURT
Kayıt: 08 Arl 2008 02:18
Konum: ANKARA
Yaş: 37
İleti: 3175
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Ankara



Cevap: Cevap: ExcelDepo.Com Hürriyet.Com.Tr'ye Haber oldu

İleti#8)  OrkmesB » 16 Haz 2017 17:20


Ali ÖZ yazdı:Başarılarınızın devamını dilerim,gurur verici bir tablo. şkşk [mersi]


Sağolasın Ali hocam :)

Yasin KURT yazdı:Üstad tebrik ederim.


Eyvallah Yasin hocam :)
“Benim yaradılışımda fevkâlade olan bir şey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir"
OrkmesB
Yönetim Kurulu
 


 
Adı Soyadı:Bahadır Örkmes
Kayıt: 14 Haz 2008 20:26
Konum: Gökçeali
Meslek: Personel Müdürü
Yaş: 40
İleti: 5004
 

Cevap: ExcelDepo.Com Hürriyet.Com.Tr'ye Haber oldu

İleti#9)  Enes Recep BAĞ » 17 Haz 2017 11:08

Tebrik ederim abi. şkşk şkşk
Kullanıcı avatarı
Enes Recep BAĞ
Forum Moderatörü
 
Adı Soyadı:Enes Recep BAĞ
Kayıt: 30 Ağu 2010 17:39
Konum: 0 549 808 82 66
Meslek: Bilgi işlem
Yaş: 36
İleti: 8162
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: Aksaray / Merkez

Cevap: Cevap: ExcelDepo.Com Hürriyet.Com.Tr'ye Haber oldu

İleti#10)  OrkmesB » 17 Haz 2017 16:31


Enes Recep BAĞ yazdı:Tebrik ederim abi. şkşk şkşk


Sağol kardeşim.
“Benim yaradılışımda fevkâlade olan bir şey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir"
OrkmesB
Yönetim Kurulu
 


 
Adı Soyadı:Bahadır Örkmes
Kayıt: 14 Haz 2008 20:26
Konum: Gökçeali
Meslek: Personel Müdürü
Yaş: 40
İleti: 5004
 

Cevap: ExcelDepo.Com Hürriyet.Com.Tr'ye Haber oldu

İleti#11)  Tarkan VURAL » 19 Haz 2017 11:20

Güzel haber... şkşk
Resim
www.tarkanvural.com.tr

İnnâ lillâhi ve innâ ileyhi raciûn
Şüphesiz ki; biz Allah’a âidiz ve vakti geldiğinde O’na döndürüleceğiz.

HasbunAllâhu ve nimel vekîl
Bize Allah yeter. O ne güzel vekildir.


ExcelVBA.NET' e katkıda bulunmak ister misiniz ? O halde BAĞIŞ butonunu tıklayın...
Kullanıcı avatarı
Tarkan VURAL
Yönetim Kurulu
 
Adı Soyadı:Tarkan VURAL
Kayıt: 14 Haz 2008 20:27
Konum: tarkan@excelvba.net
Meslek: LUU, Yazılım Geliştirme Müdürü
Yaş: 45
İleti: 26766
 
Cinsiyet: Bay
Bulunduğunuz İl / Semt: İstanbul - Beylikdüzü

Cevap: Cevap: ExcelDepo.Com Hürriyet.Com.Tr'ye Haber oldu

İleti#12)  OrkmesB » 19 Haz 2017 12:36


Tarkan VURAL yazdı:Güzel haber... şkşk

Eyvallah reis...
[mersi]
“Benim yaradılışımda fevkâlade olan bir şey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir"
OrkmesB
Yönetim Kurulu
 


 
Adı Soyadı:Bahadır Örkmes
Kayıt: 14 Haz 2008 20:26
Konum: Gökçeali
Meslek: Personel Müdürü
Yaş: 40
İleti: 5004
 


Forum Basında ve Çevremizde Sitemizle İlgili Haberler

Online Kullanıcılar

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

Bumerang - Yazarkafe